tisdag, juni 12, 2007

Bok-tema?

Verkar som om jag har något slags tema på min läsning. För ett tag sedan var det mycket faktaböcker:
  • Städa! av Lotta Kühlhorn, Estrid Bengtsdotter (ja, det är sant att jag läste den, och tyckte att den var underhållande)
  • Självkänsla nu! av Mia Törnblom
  • Ge svar på tal : handbok i konsten att alltid veta bäst och att platta till besserwissrar som tror att de gör det av Anders Mathlein

Men nu är det "föräldra-biografier":

  • Hemliga pappan av Andreas Ekström, (läser just nu)
  • 9 1/2 månad av Annika Lantz
  • När regnet faller : min väg ut ur förlossningsdepression av Brooke Shields

2 kommentarer:

  1. Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

    SvaraRadera
  2. Hmm, verkar som nån reklam, på portugisiska... Verkar lite meningslöst att göra reklam på min blogg... Men verkar harmlöst. Fast min portugisiska är ju inte direkt på topp.

    SvaraRadera