fredag, januari 18, 2008

Delfiner igen...

Man skulle ju lätt kunna tro att detta är nån slags djurblogg... Men vi åkte med P till jobbet idag, eftersom vi ville ha bilen. Och då åkte vi ju förbi stranden. Och då var det ju delfiner där. Och jag hade med mig min braiga kamera. Och jag kan ju inte låta bli att fota dem och sen lägga ut det här! Även om det knappt syns att det är delfiner. För tyvärr glider de bara förbi lite diskret. Inte direkt någon kolmården-show så här på morgonen...

Men jag gillar verkligen delfiner! Det är så himla skoj att se dem! Idag var det riktigt många. Värsta flocken. Så här är några bilder...


(Klicka så blir bilden lite större...)


(Klicka så blir bilden lite större...)

Ni kan vara glada att jag inte hade med kameran då vi trodde att vi kanske såg en val. För den var lååångt borta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar