fredag, september 26, 2008

EFIT - 25 september 2008

Har sett det hos andra, EFIT, och nu har jag testat! EFIT - ett foto i timmen. Missade visst kl 21...


Kl 8 (8.26) Sopbilen - veckans höjdpunkt.

Kl 9 (9.55). Ska till stan. Måste åka kiss-hiss eftersom jag har barnvagnen med mig.

Kl 10 (10.37). Stannar till en stund vid en lekpark vid Mariatorget och M gungar.


Kl 11 (11.07). Slussen. Går genom Gamla Stan.
Kl 12 (12.05). Jag och M äter lunch i solen vid Sergels torg. F sover i vagnen.

Kl 13 (13.04). Äntligen hemma och dags för lite vila!
Kl 14 (14.53). En liten hand.

Kl 15 (15.01) F och M sover lite i skift. Jag fick ta det lite lugnt i alla fall.
Kl 16 (16.42). Ut och cykla!

Kl 17 (17.05). Man ser väldigt ofta små flygplan hos oss.
Kl 18 (18.02). Satte mig i soffan på övervåningan och ammade. Fick sitta och titta på de kartonger vi inte har packat upp.

Kl 19 (19.00). Dags att ta itu med middagsdisken.

Kl 20 (20.23). M har lagt sig och innan det druckit välling.


kl 22 (22.15). M glömde sin nalle i min säng i morse. Godnatt!

5 kommentarer:

  1. Kikat på din EFIT. Fint väder i huvudstaden med ser jag.. men fullt upp med barnen, äta sova ut och leka.

    SvaraRadera
  2. Kul att följa din dag!

    SvaraRadera
  3. Kikar in på din dag. Bebishanden var ju för gullig. :)
    Ser ut att ha varit en trevlig dag i stan. Jag åker in dit alltför sällan ska jag erkänna. Blir oftast stopp vid Arninge eller Täby. ;)

    SvaraRadera
  4. Micke: Ja, det var verkligen en fin dag! Och fullt upp!

    Nenny: Kul att du kollade!

    Lillmonster: Ja, det är ju inte så ofta jag åker in till stan heller. Men skulle hämta en sak och mannen behövde bilen så jag fick SL-kortet. Så då passade jag på.

    SvaraRadera
  5. Hej...

    Kikar in er dag :)

    KUL att få se er dag...

    ha de gött

    SvaraRadera