onsdag, december 10, 2008

Shopping

Så här spännande ställen besökte jag:
  • Bensinmack (kunde inte låta bli eftersom besinpriset var under 10 kr/l)
  • ICA
  • Toys'r us. Vad göra alla människor där mitt på dagen?!
  • IKEA. Halva priset på alla julgrejer (om man är Family-medlem)...

Väldigt spännande, va? Gäller att passa på när M är på förskolan. För honom vill jag ju inte ha med när jag köper julklappar. Fast iofs så var de enda klapparna jag köpte var ju till honom och F så han hade ju inte kunnat vara med ändå.

3 kommentarer:

  1. Hittade också till IKEA, och upptäckte när jag var där att det var halva priset. Fick lite mer med mig hem än planerat... :-)

    SvaraRadera
  2. Var alla på IKEA igår? :-) Jag fick bara med mig det jag skulle ha, vilket ju kan verka lite trist (men billigt) när det oväntat är halva priset på julsaker.

    SvaraRadera
  3. Helen: Hmmm, jo, jag skulle ju bara köpa en grej... Ibland är det bra att ha med barnvagnen!

    CB: Alla var inte riktigt där. En hel del var på Toy'srus också... För min del var det inte så oväntat... Köpte en grej jag tänkt köpa om den blev på halva priset, och sen lite "det-går-åt-grejer" (typ julklappspapper).

    SvaraRadera