lördag, januari 03, 2009

Trist nyårsafton

Det var väl ingen toppen-nyårsafton för min del... Fick ont i magen, mådde illa och fick feber lagom till förrätten. Så jag gick och la mig. Nästan första av alla. Bara lilla 7-månaders kusinen hade gått och lagt sig före mig. 2-åringarna var uppe en lång stund efter mig. Sen låg jag och hade feber i ett dygn.

Hade ju sett fram emot nyårsafton. Vi var i Leksand och skulle alltså sova över. Och det var väl inte tänkt att bli värsta partyt men jag hade verkligen sett fram emot att få hade det lite trevligt och sitta och prata lite på kvällen. Och veta att barnen har haft en väldigt skojigt ihop under dagen. Men nu missade jag all den goda maten, smarriga snacksen och vuxen-pratet.

Ja, ja, så kan det blir... Nytt år, nya tag!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt, vad typsikt just då.
    God fortsättning på er, vi ses!
    // Sofia m. familj

    SvaraRadera
  2. Ja, det var ju lite dålig tajming...

    God fortsättning till er också!

    SvaraRadera