tisdag, april 14, 2009

Jobb, mat och firande

Det gick ganska bra att jobba. Eller det var lite förvirrat men det hade jag ju förväntat mig. Lyckades fixa ett skrivbord efter ett tag. Imorgon blir det nog en stol... ;-)

Och det hade gått bra för F! När jag inte är där så äter han en del. Men jag tror han blev glad att se mig när jag kom hem.

Sen har vi firat P. Fast ganska stillsamt. Han fick två paket. Båda från Jula. Stackarn! Men han fick i alla fall jättefina blommor från Dalarna. Lyxigt när det kommer blomsterbud med fina blommor.

2 kommentarer:

  1. Grattis till P från oss!

    SvaraRadera
  2. Kul att höra (läsa) att F äter bättre nu. :-)

    Lite tänkvärt att man som mamma är en viktig matkälla i början av bebisens liv, men efter bara några månader är man bara i vägen och förstör...

    SvaraRadera