tisdag, juli 07, 2009

Emma har läst

Ok, nu kom jag på vad det var jag hade läst för bok. Var den bästa av de tre senaste. Och jag har fått läna några böcker. Får se om jag år nån tid att läsa...

Utslag av oro av Mark Haddon.
.
En bok om en rörig period i en familjs liv. Men trevlig ändå. Jag gillar den här! Lättläst, kan mycket väl tänka mig att det skulle kunna göras film på den här. Författaren har tidigare skrivit Den besynnerliga händelsen med hunden om natten som kanske var snäppet bättre.
.
Betyg 4 av 5.

2 kommentarer:

  1. Nu har vi fått flera intressanta boktips, kan vi inte få tips på hur man får tid att läsa böcker också...?

    Dags att uppdatera grabbarnas åldrar på bloggen nu, tycker jag. :-)

    SvaraRadera
  2. Hmm, tips på tid för att läsa... Åka kommunalt tror jag är ett bra tips. Och ett annat är att läsa när man borde sova, fast det är väl inte lika bra. Tar själv emot bra tips!

    Jo, börjar väl bli dags för åldersuppdatering.

    SvaraRadera