fredag, november 27, 2009

Gnäll

Är så trött! F har sovit dåligt hela veckan eftersom han är förkyld. Nu har M också blivit förkyld. I natt var F vaken från kl 3 nästan till 5. Och jag och P också stora delar av den tiden. Ett tag låg jag och tänkte att det kanske är lika bra att gå upp och åka till jobbet. Så kan man få åka hem och sova sen. Men sen kom jag på att det inte gå någon buss då vid 4-tiden...

Sen när jag ändå är igång och klagar så kan jag berätta att jag har så himla ont i fötterna och benhinnorna! Har varit och gjort avgjutningar till nya inlägg. Och enligt han som gjorde dem så ska det bli bra sen. Men först måste de ju bli klara...

3 kommentarer:

  1. Jobbigt! Den som inte ska gå till jobbet får ta natten, tycker jag. :-)

    SvaraRadera
  2. Benhinnorna? Löptränar du? Eller kan man ha det ändå kanske...

    SvaraRadera
  3. CB: Det kan jag hålla med om. Fast ibland var det båda barnen som tjoade...

    Elastaflickan: Eh, nä, verkligen inte. Tyvärr kan man ha det ändå. Tror alltihopa beror på dåliga fötter...

    SvaraRadera