måndag, augusti 15, 2011

Ljus i mörkret

För ett tag sedan (ganska länge sedan, om sanningen ska fram - och det måste den ju egentligen inte) köpte jag några deck-lights som vi tänkte ha i trappen vid ytterdörren.



Den här gången så hann jag, med nöd och näppe, med att ta ett kort på hur vår entré ser ut innan vi satte borren i trallen. På den här bilden kan man även se min nya "fotskrapa" (eller skoskrapa som min syster tycker låter trevligare) från Gysinge.



Och sen blev det så här! Fast snyggare, för det är ju inte så lätt att fota i mörkret.

4 kommentarer:

  1. Snyggt! :-)
    Enklare att ta kort i skymningen... Våra lampor syntes bra vid kl 20.45 idag. Mörknar tidigt nu!

    SvaraRadera
  2. CB: Tack! Jo, jag tog faktiskt ett lite tidigare men det blev inte bra så då gick jag ut senare och det blev lite bättre fast mörkare.

    Emma: Tack!

    SvaraRadera
  3. Jo, Gysinges gjutna sko-/fot-skrapa är snygg. Jag har en själv :-)

    SvaraRadera