lördag, september 10, 2011

Adresstämpel

Jag var ju lite upprörd över det här med att vi ska byta postnummer (eller postadress). Eller egentligen inte att vi ska byta utan att de inte kan säga redan nu vad vi ska byta till. Fick ju en fråga vad jag tänkte beställa för grej med vår adress på. Och utlovade att jag skulle visa.

Hade tänkt beställa en stämpel med våra namn (efternamn) och adress på som man kan stämpla på exempelvis baksidan av kuvert. Verkligen vad man behöver... Men lite fint tänkte jag i alla fall. Kanske någonting sånt här:

Custom Self Inking Address Stamp - Seedling

Self Inking Custom Address Stamp - Owl - cute for kids

Custom Self Inking Address Stamp - Seedling
Från Etsy.com, SaraCowleyDesign

3 kommentarer:

  1. Ah, praktiskt. Fastbara om det är rätt postnummer...

    Kanske skulle man ha en sån stömpel att logga i geocacheloggböcker med?
    :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, känns ju lite trist att stämpla med del adress. Har inte sett så många geocacheloggböcker så jag kan uttala mig. Kanske de här är för stora? Tänker mig att de borde vara små.

    SvaraRadera
  3. FEL adress ska det ju stå! (inte del adress)

    SvaraRadera