fredag, mars 02, 2012

Vad händer?

Då kan man ju undra varför det har varit så tyst här på bloggen? Kanske har jag haft så otroligt mycket spännande för mig eller så jag varit så upptagen med att äta semlor? Då måste jag avslöja att det varken är det ena eller det andra, tyvärr. Hela den här veckan har jag varit sjuk (influensa med ett litet inslag av vinterkräksjuka). Hosta, feber och sen snor men framför allt har jag varit helt matt, knappt orkat byta kanal på tv:n (vilket kan få obehagliga konsekvenser) men ändå sovit väldigt dåligt. Idag börjar det kännas lite bättre så nu finns det hopp om liv -ja, vem vet kanske kommer jag orka borsta håret idag? Men jag ska inte lova för mycket.

4 kommentarer:

  1. Aj aj, skönt att det börjar bli bättre. Och kanske tur att det inte var vinterkräksjuka med ett litet inslag av influensa?

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen skönt. Antagligen bättre men den här influensan var inte så skoj den heller. Men kräksjuka är ju verkligen otrevligt!

    SvaraRadera
  3. Här har barnen också haft influensa med hög feber HELA förra veckan när vi var bortresta. A blev sjuk på resan. Jag tog vaccin och klarade mig - synd att inte A lyssnade på mig och tog sprutan han också...

    SvaraRadera
  4. Nä, vilken otur för din mamma! Och för A.

    SvaraRadera