måndag, juli 09, 2012

Semester

Så var det dags för första riktiga semesterdagen! P tyckte den skulle firas genom att åka och jobba. Efter mycket velande hit och dit så bestämde sig jag och barnen för att vi skulle ta med oss lite picknick och åka till ett bad. Så jag gjorde lite mackor, plockade med badkläder och filt och massa saker. Och packade in oss i bilen. Som inte ville starta... Dags för ny plan - cykelutflykt. Packade om, tog fram cyklar och pumpade min cykel. Ms cykel behövde också pumpas. Men då ville inte pumpen pumpa på den sortens ventil... Vi cyklade iväg ändå och åt våra mackor. Det var så varmt så när vi kom hem tog vi fram barnpoolen och fyllde den med vatten.

Så nu har barnen badat lite. Men de lyssnar så väldigt dåligt på vad jag säger så jag får blir arg på dem hela tiden. Så det här med semester känns mest varmt och ilsket just nu. Men kanske kan jag få bråk-ungarna att vila så blir vi på bättre humör allihopa strax.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar