söndag, augusti 04, 2013

Semester - tredje veckan

Den tredje veckan kom vi hem från Grebbestad. Så var vi hemma några dagar. Vi fixade lite med Fs rum och en kväll åkte jag M och F för att ta ett kvällsdopp. Det hade varit en väldigt varm dag men när vi kom till sjön så kändes det ganska kallt vill jag minnas. Stackas F blir blå om läpparna ganska snabbt (men han förnekar att han är kall -"det är för att jag är så varm som jag darrar"). Men det var ganska varmt i vattnet (nästan 23 grader) och något liknande i luften men det blåste.



Sedan tog vi och fyllde bilen med en massa saker. Så mycket så det var knappt att vi fick plats själva. Och då hade vi ändå ingen vagn med! Då åkte vi till ett landställe i närheten av Fagersta där vi träffade Ps systrar med familjer. Så barnen fick träffa alla sina kusiner på Ps sida. Sju stycken barn är det! Och de har roligt alla barnen. De är ju ganska nära varandra i ålder. Fast just nu är de 7, 6, 5, 4, 1, 1, och 0 år. Fast bara en liten stund till för i slutet av augusti är de 7, 7, 5, 5, 1, 1 och 1 år!

Och inte har jag någon bild från det landstället som ligger så fint vid vattnet. Så var den veckan slut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar