lördag, december 21, 2013

Heldag på stan

Igår hade vi en heldag på stan, jag och F. M fick bara en halvdag och P kanske en fjärdedel.
Jag och F började i alla fall med att gå lite i Gamla stan och kolla lite och fika.


Sen gick vi och kikade på julskyltningen på NK. Och efter det ville F gå in på leksaksaffären i Gallerian. Vilket jag motvilligt gick med på. Vi skulle bara titta lite. Och det var ganska mycket folk där så när vi knappt höll på att komma ut kände jag paniken komma...


Sen åkte vi till Odenplan för att gå på teater! Vi såg Emil i Lönneberga på Intiman. Den var bra - F har fortsatta sjunga massa Emilsånger efter det. Kul att komma iväg på teater!


Sen gick vi och fikade fast då hade nog F fått nog för då blev han lite arg och kastade sina ytterkläder på golvet. Så efter det åkte F hem med P. Medan jag och M passade på och gjorde lite fler ärenden på stan tillsammans med ca en miljard människor. Så jag fick lite mer än en heldag på stan.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ingen dag på stan men en stund hos mormor. Vilket jag tror han var nöjd med!

      Radera